Θα μας επιτρέψετε να "λαϊκίσουμε" κάπως σ αυτή την ανάρτηση αλλά αφορμή στάθηκε το παρακάτω ηχητικό απόσπασμα απο την εκπομπή των κ. Μάνου Κακλαμάνου - Δημ.Καζάκη στο "Ράδιο9" όπου η ακροάτρια κα Πολίτου εκφράζει την οργή της για τις πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών στους οφειλέτες τραπεζικών δανείων.
Η κα Πολίτου έχει τις εσωτερικές δυνάμεις καθώς φαίνεται και αντιστέκεται στον ευτελισμό της προσωπικότητάς της απο την αντιμετώπιση των εκπροσώπων των εισπρακτικών εταιριών που συνεργάζονται με την τράπεζα με την οποία έχει συνάψει δάνειο. Απαιτεί απο την συμβαλλόμενη τράπεζα να μεριμνήσει με το αρμόδιο προσωπικό της για την ενημέρωση και όχληση της ιδίας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της και φτάνει στο σημείο να αρνείται την καταβολή της δόσης της ενώ δεν ομολογεί αδυναμία, μόνο και μόνο να πάψει η εισπρακτική εταιρία να μεσολαβεί με τον τρόπο που μεσολαβεί για την ικανοποίηση του συμβολαίου και των μπόνους που τάζουν στους υπαλλήλους που προσλαμβάνουν.
Αναλογιστείτε τώρα στο εγγύς μέλλον οι εισπρακτικές εταιρίες να μεσολαβούν στον οποιονδήποτε πολίτη - οφειλέτη που μπορεί να μην έχει και τις αντοχές της κ.Πολίτου, επιπλέον και για ενδεχόμενες οφειλές στο δημόσιο!
Το βάρος της "βαρύγδουπης" ενημέρωσης - όχλησης των οφειλετών του δημοσίου επωμίζονται εδώ και δεκαετίες οι εφοριακοί υπάλληλοι, άλλοτε με τον δέοντα επαγγελματισμό κι άλλοτε με τις αναμενόμενες αστοχίες αλλά σε κάθε περίπτωση εργαζόμενοι οι ίδιοι μέσα στο συγκεκριμένο χώρο εργασίας ερχόμενοι αντιμέτωποι οι ίδιοι με τον οφειλέτη που κλητεύεται να ενημερωθεί και να ρυθμίσει τις οφειλές του, διαχειρίζονται όλα αυτά τα χρόνια τις υποθέσεις αυτές επιτυγχάνοντας το όποιο αποτέλεσμα με τους μηχανισμούς και τις δυνατότητες που του παρέχονται. και κατα γενική ομολογία δεν έχει αποτυπωθεί απο την κοινωνία ούτε καν επιλήψιμο κλίμα δυσαρέσκειας.
Ιδού λοιπόν ένα δείγμα της κόλασης της καθημερινότητας του έλληνα πολίτη που μεθοδικά ετοιμάζεται...
Η κα Πολίτου έχει τις εσωτερικές δυνάμεις καθώς φαίνεται και αντιστέκεται στον ευτελισμό της προσωπικότητάς της απο την αντιμετώπιση των εκπροσώπων των εισπρακτικών εταιριών που συνεργάζονται με την τράπεζα με την οποία έχει συνάψει δάνειο. Απαιτεί απο την συμβαλλόμενη τράπεζα να μεριμνήσει με το αρμόδιο προσωπικό της για την ενημέρωση και όχληση της ιδίας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της και φτάνει στο σημείο να αρνείται την καταβολή της δόσης της ενώ δεν ομολογεί αδυναμία, μόνο και μόνο να πάψει η εισπρακτική εταιρία να μεσολαβεί με τον τρόπο που μεσολαβεί για την ικανοποίηση του συμβολαίου και των μπόνους που τάζουν στους υπαλλήλους που προσλαμβάνουν.
Αναλογιστείτε τώρα στο εγγύς μέλλον οι εισπρακτικές εταιρίες να μεσολαβούν στον οποιονδήποτε πολίτη - οφειλέτη που μπορεί να μην έχει και τις αντοχές της κ.Πολίτου, επιπλέον και για ενδεχόμενες οφειλές στο δημόσιο!
Το βάρος της "βαρύγδουπης" ενημέρωσης - όχλησης των οφειλετών του δημοσίου επωμίζονται εδώ και δεκαετίες οι εφοριακοί υπάλληλοι, άλλοτε με τον δέοντα επαγγελματισμό κι άλλοτε με τις αναμενόμενες αστοχίες αλλά σε κάθε περίπτωση εργαζόμενοι οι ίδιοι μέσα στο συγκεκριμένο χώρο εργασίας ερχόμενοι αντιμέτωποι οι ίδιοι με τον οφειλέτη που κλητεύεται να ενημερωθεί και να ρυθμίσει τις οφειλές του, διαχειρίζονται όλα αυτά τα χρόνια τις υποθέσεις αυτές επιτυγχάνοντας το όποιο αποτέλεσμα με τους μηχανισμούς και τις δυνατότητες που του παρέχονται. και κατα γενική ομολογία δεν έχει αποτυπωθεί απο την κοινωνία ούτε καν επιλήψιμο κλίμα δυσαρέσκειας.
Ιδού λοιπόν ένα δείγμα της κόλασης της καθημερινότητας του έλληνα πολίτη που μεθοδικά ετοιμάζεται...