Στην κρισιμότερη καμπή της νεότερης ιστορικής πορείας της χώρας μας η αναδιοργάνωση των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών περνά στην θηλιά της αγχόνης τον ήδη πάσχοντα φοροεισπρακτικό μηχανισμό.
Με ένα σχεδιασμό που δείχνει να βασίζεται σε θεωρίες παιγνίων στην καλύτερη των περιπτώσεων αν όχι σε πιο επιπόλαιους κι ανεύθυνους ή σκοτεινούς χειρισμούς ο «Καλλικράτης» των Δ.Ο.Υ . σε συνδυασμό με την εφεδρεία και τον αυστηρό περιορισμό των προσλήψεων οδηγεί το σύστημα σε πιθανό «κρασάρισμα» όπως χαρακτηριστικά εκφράζει ο όρος αυτός στο χώρο της πληροφορικής την καταστροφή του σκληρού δίσκου όπου βρίσκονται όλες οι λειτουργικές εφαρμογές ενός υπολογιστή.
Ένας μήνας πέρασε ήδη από την εφαρμογή των πρώτων συνενώσεων Δ.Ο.Υ και τα πρώτα προβλήματα διαγράφουν το ομιχλώδες τοπίο τόσο στην μηχανογραφική υποστήριξη και στη διοικητική και κτιριακή προσαρμογή όσο και στην υπηρεσιακή ανταπόκριση του προσωπικού και βέβαια στην παρεχόμενη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.
Από τον Δεκέμβριο ξεκινά και η συνένωση απομακρυσμένων περιφερειακών Δ.Ο.Υ. με ότι συνεπάγεται αυτό στα προαναφερθέντα προβλήματα που εντείνονται καθώς εντάσσεται και το πρόβλημα της χιλιομετρικής απόστασης για το μετακινούμενο προσωπικό και της εξυπηρέτησης των φορολογουμένων στις περιοχές που καταργούνται υπηρεσίες.
Οι υπάλληλοι και το διοικητικό προσωπικό των Δ.Ο.Υ καλούνται να καταβάλουν υπέρμετρες προσπάθειες να υπερκεράσουν τις προφανείς δυσκολίες μέχρις ότου και η υπεράνθρωπη εργασία των εργαζομένων στη ΓΓΠΣ καταφέρει να εκσυγχρονίσει και να ανασυγκροτήσει το πληροφοριακό σύστημα του ΤΑΧΙS που σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι χρηστικότερο και αποτελεσματικότερο όχι νωρίτερα από το 2013!
Ήδη έχουν υποβληθεί ενστάσεις από τους κατά τόπους συλλόγους για αναστολές και εξαιρέσεις συγχωνεύσεων.
Για το ευρύ κοινό ενδεικτικά παρατίθεται η έγγραφη επιστολή συναδέλφων της Α Δ.Ο.Υ Χανίων έναν χρόνο σχεδόν πριν, μετέχοντας στην ανοιχτή διαβούλευση του OPENGOV.GR για την ανασυγκρότηση των Δ.Ο.Υ. περιγράφοντας προβλήματα καθημερινής πρακτικής και αντικειμενικών διαπιστώσεων για την προοδευτική ανασυγκρότηση του δημόσιου φοροεισπρακτικού μηχανισμού:
Διάλογος για ένα δίκαιο και αποτελεσματικό φορολογικό σύστημα:
Ερώτηση Νο 24: Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;
· 13 Ιανουαρίου 2010, 10:19 | Υπάλληλοι Α Δ.Ο.Υ. Χανίων
Μέσα στα πλαίσια της κοινωνικής διαβουλευσης και του ανοικτού διαλόγου, υποβάλουμε τις προτάσεις μας, για προβλήματα που βιώνουμε καθημερινά στην Υπηρεσία μας και έχουν άμεση σχέση με την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής .
Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το ότι δεν έχει καταπολεμηθεί αποφασιστικά στην χώρα μας επί σειρά δεκαετιών η φοροδιαφυγή δεν οφείλεται στους εφοριακούς υπαλλήλους. Οι Έλληνες εφοριακοί υπάλληλοι δεν υστερούν σε ικανότητα σε σχέση με τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους, ούτε σε διάθεση, τους λείπουν σε μεγάλο βαθμό τα απαραίτητα εργαλεία (υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών) και η σγχρονη δομη των Υπηρεσιών.
Το τελευταίο διάστημα στην Υπηρεσία μας έχουν αυξηθεί οι καθημερινές προσελεύσεις ημεδαπών και αλλοδαπών που ζητούν διάφορα πιστοποιητικά, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις δεν δικαιούνται, εξυβρίζουν δημοσία και προπηλακίζουν τους συναδέλφους που αρνουνται την έκδοση τους, δημιουργείται άσχημη εικόνα για το κύρος και την αξιοπιστία της Υπηρεσίας, δίπλα σ αυτούς μικροπωλητές, αθίγγανοι με ταμπούρλα, επαίτες, περαστικοί που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες, αργόσχολοι κλπ, χωρίς φραγμό μπαίνουν καθημερινά και δημιουργούν πρόβλημα, στην ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών, δίνοντας τριτοκοσμική εικόνα. Οι ΔΟΥ έχουν εκφυγει του σκοπού τους και έχουν καταντήσει ένα απέραντο ΚΕΠ, χωρίς να φταίνε σ αυτό οι συνάδελφοι. Χιλιάδες εργατοωρες καθημερινά αναλώνονται από τους πολίτες για την απόκτηση ενός πολυπόθητου πιστοποιητικού, που θα το μεταφέρουν σε κάποια άλλη Υπηρεσία η προσπαθώντας να αποκτήσουν αυτό από άλλη Υπηρεσία για να το μεταφέρουν στην δική μας, αναπαράγεται η γραφειοκρατία, οι πλάγιες μέθοδοι για την συντόμευση του χρόνου απόκτησης του, και μόνο με τον φορολογικό έλεγχο δεν ασχολούνται οι υπάλληλοι
Πρέπει να κλείσουν οι ΔΟΥ για το κοινό να παύσουν να είναι ένα μεγάλο ΚΕΠ και να ασχοληθούν με το φυσικό τους αντικείμενο τον έλεγχο όπως συμβαίνει στο εξωτερικό.
Επιτακτική είναι η ανάγκη η αναδιάρθρωσης των φορολογικών Υπηρεσιών του Υπουργείου με σκοπό να μεγιστοποιηθεί η συμβολή τους στην εκτέλεση του προϋπολογισμού και την αποδυνάμωση της φοροδιαφυγής. Σε πολλές περιπτώσεις η δομή των Υπηρεσιών και τα εμπλεκόμενα αντικείμενα φέρνουν στην σκέψη τις δεκαετίες του 1950 και του 60, ενώ ελάχιστα έχει γίνει χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών σε σύγκριση με τις προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες. Αυτή την διαπίστωση έχουν όσοι συνάδελφοι συμμετέχουν στα προγράμματα fiscalis της ΕΕ.
Η αναδιάρθρωση θα πρέπει να στηριχθεί πάνω σε τρεις κύριους πυλώνες.
1) Το μέγεθος των Φορολογικών Υπηρεσιών.
2) Τα φορολογικά αντικείμενα που πρέπει να παραμείνουν στις ΔΟΥ.
3) Την περαιτέρω ανάπτυξη και υιοθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων διασταυρώσεων και ελέγχου.
1) ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Στην χώρα μας υπάρχουν 170 ΔΟΥ Α τάξεως και 125 ΔΟΥ Β τάξεως. Σε πολλούς δε Νομούς όπως Ηλείας, Λακωνίας και Ηρακλείου, υπάρχουν 7 η 8 ΔΟΥ. Η σκοπιμότητα δημιουργίας τους ανήκει σε άλλες εποχές όπου οι συγκοινωνίες και επικοινωνίες ήταν προβληματικές. Αλώστε σήμερα πρέπει να ελαχιστοποιούνται οι επισκέψεις των φορολογουμένων στην ΔΟΥ, αυτή είναι η πρακτική που ακολουθείται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, αλλά και όπου κριθούν αναγκαίες υπάρχει η σύγχρονη τεχνολογία το ιντερνετ το ΕΙΧ που διαθέτει ο κάθε Έλληνας και τέλος τα λογιστικά γραφεία του χειρίζονται τις υποθέσεις των επιχειρηματιών, και δεν είναι αναγκαίο να έχει κάποιος δίπλα στο σπίτι του και την ΔΟΥ. Χρειάζεται ένα πρόγραμμα Καποδιστρίας παρόμοιο με αυτό για τους Δήμους, στα πλαίσια αναδιάρθρωσης και λειτουργίας των φορολογικών Υπηρεσιών.
Με την δημιουργία μιας και μόνο ΔΟΥ ανά Νομό επιτυγχάνονται οικονομίες κλίματος (όπως συμβαίνει με την συγχώνευση επιχειρήσεων) που απελευθερώνουν προσωπικό για να ασχοληθεί με το ελεγκτικό έργο. Για παράδειγμα στο Νομό Χανίων μια ΔΟΥ με τα 140 άτομα προσωπικό που υπηρετεί σήμερα διασπασμένο σε 3 ΔΟΥ, μπορεί να λειτουργήσει μια εποπτεία προληπτικού ελέγχου με 9 άτομα, 2 εποπτείες προσωρινού ελέγχου από 8 άτομα η κάθε μια και τέσσερις εποπτείες τακτικού ελέγχου με 10 άτομα η κάθε εποπτεία. Σήμερα σ όλο τον Νομό ασχολούνται 15 από τους 140 υπαλλήλους με τον έλεγχο και ορισμένοι εξ αυτών όχι σε αποκλειστική απασχόληση καθώς είναι επιφορτισμένοι παράλληλα και με άλλες δραστηριότητες της καθημερινής συναλλαγής. Η εικόνα είναι αντίστοιχη και για τους υπόλοιπους Νομούς της χώρας.
2) ΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΟΥ
Η κατάργηση ορισμένων τμημάτων που λειτουργούν σήμερα στις ΔΟΥ είναι αναγκαία και επιβεβλημένη από τις εξελίξεις της σημερινής εποχής, καθώς έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευσαν την δημιουργία τους πριν από χρόνια. Τα τμήματα αυτά είναι τα τμήματα εξόδων, λογιστικού, ΚΒΣ καθώς και του γραφείου αυτοκινήτων. Παράλληλη αποδυνάμωση των υπολοίπων τμημάτων προς ενίσχυση του εκλέγου.
Προκαλεί κατάπληξη στους Ευρωπαίους συναδέλφους μας όταν ακούν ότι από τους 14.000 εφοριακούς στην Ελλάδα οι 1800 ασχολούνται με τον έλεγχο, διατυπώνοντας την απορία καλά και οι άλλοι τι κάνουν?
Παραλαμβάνουν και κωδικοποιούν 4,5 εκατομμύρια φορολογικές δηλώσεις στην πλειονότητα τους χωρίς λογο υποβολής, εξυπηρετούν εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικών μεταναστών, με πιστοποιητικά που θα χρησιμοποιήσουν σε άλλες υπηρεσίες, δίνουν φοιτητικά επιδόματα ενοικίου, επιδόματα αλληλεγγυης , πληρώνουν την μισθοδοσία σε παπάδες, δικαστικούς κλπ κλείνουν και συμφωνούν λογαριασμούς του τμήματος εσόδων και εξόδων κάτι που έπρεπε να γίνεται αυτόματα μέσω του λογισμικού των προγραμμάτων και άλλα πάρεργα που δεν έχουν καμιά σχέση με το παραγωγικό έργο που πρέπει να επιτελούν οι ΔΟΥ και που είναι το ελεγκτικό έργο. Είναι όπως ένα εργοστάσιο στο οποίο το 10% των εργαζομένων δουλεύει στην γραμμή παραγωγής και οι υπόλοιποι είναι κηπουροί φύλακες κλπ, αυτό λοιπόν το εργοστάσιο δεν θα έχει μέλλον.
Σήμερα το 50% των επισκέψεων στο τμήμα Μητρώου προέρχεται από αλλοδαπούς μετανάστες για χορήγηση ΑΦΜ για να πάρουν άδεια παραμονής, που σε λίγο θα υποβάλουν δηλώσεις χωρίς κανένα φορολογικό όφελος, που θα επιβαρύνουν την Υπηρεσία για την έκδοση πιστοποιητικών προκειμένου να χρησιμοποιηθούν άλλου.
Το τμήμα εισοδήματος της Α ΔΟΥ Χανίων δέχεται και εξυπηρετεί καθημερινά 200 – 300 άτομα που ζητούν αντίγραφα του εντύπου Ε9, αντίγραφα μισθωτηρίων συμβολαίων, αντίγραφα εκκαθαριστικού των δηλώσεων τους, πιστοποιητικά ότι δεν είναι υπόχρεοι στην υποβολή δήλωσης, και πλήθος άλλων δικαιολογητικών, προκειμένου να τα υποβάλουν στον ΟΓΑ, στις τράπεζες, στο ΤΕΒΕ, στην Περιφέρεια Κρήτης, στον Οργανισμό εργατικής κατοικίας, στην πρόνοια, στον σύλλογο πολυτέκνων κλπ….
Οι συνάδελφοι δεν έχουν αντιρρήσεις, αντιθέτως το επιθυμούν να ασχοληθούν με το παραγωγικό έργο των ΔΟΥ τον έλεγχο, η αναχρονιστική δομή των υπηρεσιών μας που καμιά σχέση δεν έχει με αυτή των προηγμένων χωρών της Ευρώπης είναι αυτή που τους κρατά καθηλωμένους σε πάρεργα που δεν προσφέρουν έσοδα στον κρατικό προϋπολογισμό, φορτώνουν περιττές ενέργειες και κόστος τους φορολογουμένους πολίτες, προκαλούν διενέξεις μέσα στις Υπηρεσίες, άγχος στους προϊσταμένους και γενικά αποτελεί η οργάνωση αυτή των Υπηρεσιών μας το βαρίδι του εφοριακού κλάδου.
3) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τα Υπουργεία Οικονομικών των προηγμένων χωρών της Ευρώπης Σκανδιναβία, Ολλανδία, Βρετανία, δαπανούν πάνω από το 1/3 του προϋπολογισμού τους για την ηλεκτρονική υποδομή των υπηρεσιών τους σε αντίθεση με την Ελληνική πραγματικότητα που σχεδόν όλο το ποσό ξοδεύεται για μισθοδοσία και κτιριακές δαπάνες.
Είναι ανάγκη σε πρώτο στάδιο να υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι δηλώσεις των νομικών προσώπων και των επιτηδευματιών, προκειμένου να γίνεται αυτόματη επεξεργασία και αξιοποίηση των δεδομένων του εντύπου Ε3. Σε δεύτερο στάδιο να γίνει υποχρεωτική και η υποβολή των δηλώσεων φορολογ εισοδήματος όλων των φυσικών προσώπων με περιορισμό όμως α) των υπόχρεων σε δήλωση πχ γιατί να υποβάλει ο συνταξιούχος, η ο μισθωτός εφόσον δεν έχει άλλα εισοδήματα και η τροφοδοσία του συστήματος με τις αποδοχές του και τον τυχόν παρακρατηθεντα φόρο μπορεί να γίνεται αυτόματα με βάση την υποβαλλόμενη οριστική δήλωσης ΦΜΥ του εργοδότη του. β) την κατάργηση του μεγάλου πλήθους των περιπτώσεων έκπτωσης από το φορολογητέο εισόδημα η τον φόρο που απαιτούν συνυποβολη μιας πλειάδας δικαιολογητικών.
Σήμερα το 1/3 των φακέλων στο αρχείο του εισοδήματος είναι φορολογικά άχρηστοι, ανήκοντες σε ανέργους, μικροσυνταξιουχους , αλλοδαπούς, χαμηλόμισθους και δεν προσφέρουν τίποτα στους σκοπούς του Υπουργείου Οικονομικών.
Κεφαλαιώδους σημασίας είναι η ηλεκτρονική διασύνδεση και τροφοδότηση του συστήματος σε on line χρόνο, από την βάση δεδομένων τρίτων πηγών όπως:
Α) Το Υπουργείο Εσωτερικών όσον αφορά την οικογενειακή κατάσταση του φορολογουμένου. Σήμερα παραλαμβάνονται δηλώσεις όπου εμφανίζονται παιδιά που μπορεί να μην υπάρχουν η να έχουν ενηλικιωθεί. Επίσης στο έντυπο Ε2 εμφανίζονται δωρεάν παραχωρήσεις οικιών σε γονείς που μπορεί να μην υφίστανται στη ζωή.
Β) Των ασφαλιστικών οργανισμών για τις καταβαλλόμενες στους συνταξιούχους μέλη τους συντάξεις, τις εισπραττόμενες ασφαλιστικές εισφορές από τους επιτηδευματίες, αλλά κυρίως όσον αφορά το ΙΚΑ τον αριθμό των απασχολουμένων σε κάθε επιχείρηση, καθώς και των οικοδομικών ενσήμων για εντοπισμό και υπολογισμό του κόστους των ανεγειρόμενων οικοδομών από τους ιδιοκτήτες τους.
Γ) Των τελωνείων για την συγκέντρωση των δεδομένων όσον αφορά τις εισαγωγές και εξαγωγές επιχειρήσεων.
Δ) Του Υπουργείου Συγκοινωνιών για τις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων, το πλήθος των μαθητών που κάθε σχολή οδηγών εμφανίζει ως μαθητές της για εξετάσεις στην απόκτηση διπλώματος οδήγησης κλπ
Ε) Των λιμενικών αρχών για τις ταξινομήσεις σκαφών αναψυχής,, τις ανακλήσεις αδειών επαγγελματικών και τα σκάφη αυτά εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται ως ΙΧ χωρίς να δηλώνονται, τις μακροχρόνιες παραμονές σκαφών με ξένη σημαία που είναι Έλληνες ιδιοκτήτες υποκρυπτόμενοι κλπ.
ΣΤ) Του Υπουργείου Γεωργίας και άλλων Υπουργείων που καταβάλουν επιδοτήσεις για τους δικαιούχους αυτών.
Ζ) Του ΕΟΤ για τα ξενοδοχεία ενοικ δωμάτια, και γραφεία εκμίσθωσης αυτοκινήτων με τα μεγέθη αυτών.
Η) Των Τραπεζών για τις προμήθειες μέσω πιστωτικών καρτών που εισπράττουν από επιτηδευματίες καθώς και των ποσών αποπληρωμής στεγαστικών δανείων.
Θ) Τα υποθηκοφυλακεία της χώρας και το κτηματολόγιο προκειμένου να καταχωρούνται αυτόματα όλες οι μεταβολές και μεταβιβάσεις στα ακίνητα, χωρίς να παρίσταται ανάγκη σύνταξης και υποβολής Ε9. Επίσης ενημέρωση από τα δεδομένα των υποθηκοφυλακείων για τους συμβολαιογράφους και δικηγόρους που παρεμβάλλονται σε κάθε σύνταξη συμβολαίου και τα ποσά των αμοιβών αυτών.
Ι) Τα αρχεία των πρωτοβάθμιων επιτροπών Υγειάς του Υπουργείου Υγείας, για τις χορηγηθεισες βεβαιώσεις αναπηρίας και το χρόνο λήξης αυτών, για να εκλείψουν οι μαϊμού φωτοτυπίες .
ΙΑ) Την βάση δεδομένων της ΔΕΗ για τον εντοπισμό αδήλωτων ακινήτων και ενοικίων σύμφωνα με τις καταναλώσεις ρεύματος .
Με τα παραπάνω μέτρα θα αποδεσμευτούν περί τους 2000 υπάλληλοι από το ΚΕΠΥΟ καθώς και άλλοι τόσοι περίπου που απασχολούνται στις ΔΟΥ με την παραλαβή των δηλώσεων την κωδικογραφηση τους την αποστολή τους προς εκκαθάριση, την ταξινόμηση τους, την ανεύρεση τους από το αρχείο με πιθανές απώλειες η λάθος ταξινομήσεις δηλώσεων κλπ. Οι υπάλληλοι αυτοί μετά από σύντομη εκπαίδευση μπορούν να στελεχώσουν εποπτείες προληπτικού και προσωρινού ελέγχου που θα δημιουργηθούν στις ΔΟΥ. Η παραπάνω προτεινόμενη αναδιάρθρωση θα συμβάλει αποφασιστικά μέσω της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού δικτυού τόσο στην επιλογή των υποθέσεων προς έλεγχο όσο και στην διευκόλυνση του ελέγχου αυτού καθ εαυτού μέσω των διασταυρώσεων . Δεν θα ελέγχονται βέβαια όλες οι υποθέσεις όπως και σε καμιά άλλη χώρα δεν συμβαίνει αυτό αλλά θα ελεγχετε ένας πολύ μεγαλύτερος αριθμός και κυρίως αυτές που πρέπει να ελεγχθούν. Δεν θα χρειάζονται αποφάσεις περαίωσης που υποβαθμίζουν τον κλάδο και ενθαρρύνουν την παραβατικη συμπεριφορά αφού γνωρίζουν ότι δεν θα ελεγχθούν αλλά θα κληθούν να περαιώσουν. Με την προτεινόμενη αναδιάρθρωση εντοπίζεται και καταπολεμάται καλύτερα η φοροδιαφυγή προς εκπλήρωση των στόχων του προϋπολογισμού την δημιουργία και εμπέδωση φορολογικής συνείδησης και αισθήματος δικαιοσύνης μεταξύ των πολιτών.
Χανιά 8.1.10
Οι υπογράφοντες υπάλληλοι
της Α ΔΟΥ Χανίων
Οι υπογράφοντες υπάλληλοι
της Α ΔΟΥ Χανίων
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ ΠΕ/Α
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΠΕ/Α
ΚΟΥΡΓΙΑΝΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ/Α
ΝΤΕΝΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ/Α
ΚΟΥΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΤΕ/Α
ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕ/Α
ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ/Α
ΒΑΡΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΔΕ/Α
ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ ΔΕ/Α
ΠΕΡΡΑΚΗΣ ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ ΔΕ/Α
ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΕ/Α
ΑΝΔΡΕΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ/Α
ΣΠΥΡΟΥ ΔΑΝΑΗ ΔΕ/Α
ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ ΔΕ/Α
ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ ΡΩΞΑΝΗ ΠΕ/Γ
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΠΕ/Α
ΚΟΥΡΓΙΑΝΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ/Α
ΝΤΕΝΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ/Α
ΚΟΥΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΤΕ/Α
ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕ/Α
ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ/Α
ΒΑΡΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΔΕ/Α
ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ ΔΕ/Α
ΠΕΡΡΑΚΗΣ ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ ΔΕ/Α
ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΕ/Α
ΑΝΔΡΕΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ/Α
ΣΠΥΡΟΥ ΔΑΝΑΗ ΔΕ/Α
ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ ΔΕ/Α
ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ ΡΩΞΑΝΗ ΠΕ/Γ